ثبت ۱۶۲۴ تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم در نیمه شعبان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
همزمان با نیمه شعبان، همشهریان، زائران و مسافران 1624 تماس با سامانه ارتباط مردمی 137 شهرداری قم در موضوعات مختلف داشتند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم نیز مانند دیگر بخش‌های مجموعه شهرداری در برگزاری جشن‌های نیمه شعبان و افزایش خدمات‌رسانی به زائران و مسافران نقش مهمی در این ایام داشت و به‌صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی همشهریان، زائران و مسافران بود.

در همین راستا همزمان با نیمه شعبان هزار و ۶۲۴ تماس مردمی با موضوعات مختلف با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم گرفته شد.

گفتنی است مسابقه ۳۱۳ پلاک، مانیتورینگ اتوبوس‌ها در مسیر و آب‌گرفتگی بیشترین موضوعات مطرح‌شده با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان بود.