به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم نیز مانند دیگر بخشهای مجموعه شهرداری در برگزاری جشنهای نیمه شعبان و افزایش خدماترسانی به زائران و مسافران نقش مهمی در این ایام داشت و بهصورت ۲۴ ساعته پاسخگوی همشهریان، زائران و مسافران بود.
در همین راستا همزمان با نیمه شعبان هزار و ۶۲۴ تماس مردمی با موضوعات مختلف با سامانه ارتباط مردمی ۱۳۷ شهرداری قم گرفته شد.
گفتنی است مسابقه ۳۱۳ پلاک، مانیتورینگ اتوبوسها در مسیر و آبگرفتگی بیشترین موضوعات مطرحشده با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم همزمان با نیمه شعبان بود.