تمدید ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در استان مرکزی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی و از تمدید ثبت‌نام آزمون استخدامی طرح شهید زین‌الدین در این استان خبر داد و گفت: با توجه به تقاضای هم استانی‌ها و پیگیری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان و همکاری سازمان اداری و استخدامی کشور این آزمون تمدید شد و تاریخ دقیق آن متعاقباً اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، نوربخش عسکری افزود: بر اساس هماهنگی‌های صورت گرفته با سازمان اداری و استخدامی کشور، سامانه ثبت‌نام آزمون استخدامی استان مرکزی هفته آینده مجدداً به مدت ۵ روز فعال خواهد شد که تایخ دقیق آن برای ثبت‌نام مجدد نیز متعاقباً اطلاع‌رسانی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مرحله از آزمون ۶۳ نفر در ۱۵ دستگاه اجرایی استان مرکزی جذب می‌شوند، ادامه داد: متقاضیانی که در مهلت قانونی ۹ تا ۱۸ اردیبهشت موفق به ثبت‌نام نشدند، می‌توانند از این فرصت برای ثبت‌نام و شرکت در این آزمون بهره‌مند شوند.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان مرکزی اظهار داشت: متقاضیان برای استفاده از این فرصت مجدد و ثبت‌نام در این آزمون می‌توانند هفته آینده به سایت مرکز آزمون جهاد دانشگاهی به آدرس http://hrtc.ir مراجعه کرده و اقدام کنند.

عسکری به تاریخ برگزاری آزمون طرح شهید زین‌الدین اشاره داشته و تصریح کرد: این آزمون به منظور تأمین نیروی انسانی مورد نیاز دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی از محل طرح شهید زین‌الدین (مرحله دوم) در ۱۱ خرداد ماه سال جاری همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.