تلاش دشمن برای ضربه به اقتدار کشور از طریق فضای مجازی/ ضرورت تقویت بعد رسانه‌ای و عملیات روانی پلیس
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم گفت: فضای مجازی در نیروی انتظامی باید قدرتمندتر شود و عملیات روانی در سطح کلان تقویت و از تکنیک‌های متداول رسانه‌ای در مسیر صحیح آن برای تبیین این باورها منطبق با ذائقه این نسل بهره برده شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مصطفی ملایی در پنجاه و ششمین جلسه رسمی و علنی شورای اسلامی شهر قم در سالن جلسات ساختمان شهید باکری این شورا، اظهار داشت: کشور همچنان در جنگ روانی و ترکیبی قرار دارد.
وی استفاده ابزاری و سوءاستفاده دشمنان از فضای مجازی را موردتوجه قرار داد و اضافه کرد: دشمنان با استفاده از این فضا تلاش کرد تا اقتدار ملی را در هم بکوبد.
رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر قم ادامه داد: دشمنان در قالب این جنگ روانی، اطلاعاتی را با هدف انحراف از آرمان‌ها و ارزش‌های دینی و هویت‌بخش منعکس می‌کند.
وی اضافه کرد: در چنین شرایطی لازم است تا با تولیدات رسانه‌ای جذاب، منطبق با واقع و سازگاری با زبان نسل جدید؛ ضمن نهادینه‌سازی ارزش‌ها و باورهای دینی به هجمه‌های دشمنان در تکنیک اغوا و اقناع پاسخ بدهیم.
ملایی یادآور شد: توجه به فضای مجازی در نیروی انتظامی باید قدرتمندتر شود و عملیات روانی در سطح کلان تقویت و از تکنیک‌های متداول رسانه‌ای در مسیر صحیح آن برای تبیین این باورها منطبق با ذائقه این نسل بهره برده شود.