ترمیم روکش آسفالت محور قم_جعفریه/ منطقه شش قم آماده استقبال از مسافران نوروزی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس کمیته اجرایی منطقه شش ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم با اشاره به ترمیم روکش آسفالت لاین رفت محور قم_جعفریه در یک اتفاق کم سابقه در بازده زمانی بیست روزه، گفت: منطقه شش شهرداری قم آماده استقبال از مسافران نوروزی است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، ترکمن با اشاره به حجم بالای تردد در محور جعفریه به قم بیان کرد: در این محور برای تسهیل در امر رفت و آمد کارهای عمرانی در قبل و بعد سلام و ایستگاه چهارده متروی قم در حال انجام است.

رئیس کمیته اجرایی منطقه شش ستاد تسهیلات زائرین و خدمات سفر شهرداری قم ادامه داد: در همین راستا کارواشی که در پیرامون ایستگاه متروی قم وجود داشت جمع آوری و جدول‌گذاری و ترمیم آسفالت در اسرع وقت انجام گرفت.

ترکمن اظهار داشت: روکش آسفالت لاین رفت در بعد از میدان سلام محور قم به جعفریه نیز در وضعیتی نامطلوبی قرار داشت که روکش آسفالت آن نیز در بازده زمانی بیست روزه انجام گرفت.

مدیر منطقه شش شهرداری قم با اشاره به میزبانی از زایران نیمه شعبان نیز بیان داشت: به همین منظور ستادی در این منطقه فعال شده و چندین پارکینگ جهت استفاده مسافران و زائران آماده سازی شده است.

وی اضافه کرد: از امروز جمعه به دلیل نزدیکی به پایان سال، ستاد نیمه شعبان منطقه شش در ورودی جعفریه، اقدامات خود در خصوص استقبال از مسافران نوروزی سوق خواهد داد.

به گفته وی، به مناسبت نیمه شعبان و آغاز سال نو رنگ آمیزی جداول، زیباسازی شهری، ترمیم فضای سبز و پاکیزگی شهری به نحو مطلوبی پیش رفته است و تمام نیروهای ستادی و عملیاتی برای خدمت رسانی به زائران در آماده باش کامل قرار دارند.