تداوم اجرای طرح “علمداران خدمت” تا پایان اربعین حسینی(ع) در قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: طرح" علمداران خدمت" شهرداری قم همزمان با فرارسیدن ماه محرم در قم آغاز و تا پایان اربعین حسینی(ع) ادامه خواهد داشت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی اصفهانیان مقدم در حاشیه آغاز طرح ” علمداران خدمت و آیین سیاه‌پوشانی شهر” اظهار داشت: در این طرح و عملیات آیین سیاه‌پوشانی و فضاسازی محیطی، عملیات تنظیف و پاک‌سازی مساجد و حسینیه و بازدیدهای ایمنی محافل عزاداری انجام می‌گیرد.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: شهرداری قم با بسیج تمام امکانات و ظرفیت‌ها تلاش می‌کند تا خدمات مطلوب و قابل قبولی به عزاداران و مجاوران کریمه اهل‌بیت سلام‌الله‌علیها ارائه نماید.

وی با اشاره به بازدید عوامل سازمان آتششانی قم از مواکب، حسینیه‌ها، هیئات مذهبی و مساجد، بیان داشت: در قالب این بازدیدها دستورالعمل‌های ایمنی ابلاغ و نسبت به موارد ضد ایمنی هشدار داده‌شده است.

اصفهانیان مقدم با تأکید بر آغاز سیاه‌پوشانی و فضاسازی مناطق هشتگانه شهری تصریح کرد: علاوه بر آماده‌باش عوامل خدمات شهری، ماشین‌آلات سازمان آتششانی و مدیریت پسماند نیز بی‌وقفه مشغول خدمات‌رسانی به عزاداران خواهند بود.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم گفت: طرح” علمداران خدمت” همزمان با فرارسیدن ماه محرم در قم آغاز و تا پایان اربعین حسینی(ع) ادامه خواهد داشت.