بشیری: وزیر پیشنهادی کار از همه ظرفیت‌ها برای توجه به وزارت تعاون استفاده کند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه نظر نمایندگان مجلس درباره وزارت صولت مرتضوی مثبت است، گفت: امیدواریم با توجه به ارتباطی که صولت مرتضوی با دولت داشته و در دولت کار کرده است، برای بخشی از کشور که نیاز به توجه بیشتر و بهتری دارد از همه ظرفیت ها استفاده کند.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، فرهاد بشیری در رابطه با معرفی سید صولت مرتضوی به عنوان وزیر پیشنهادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی بیان کرد: به هر حال کابینه دولت باید انتظام و هماهنگی مناسبی داشته باشد، چراکه رئیس جمهور برای انجام خواسته های مردم از همه ظرفیت های کشور استفاده می کنند.

وی افزود: رئیس جمهور گزینه سید صولت مرتضوی را طبق سوابقی که ایشان در وزارت کشور، شهرداری ها و فرمانداری ها دارد به مجلس پیشنهاد دادند و همچنین اخیرا نیز به عنوان معاون اجرایی رئیس جمهور مشغول بودند که نسبت به انجام کارهایشان نیز توانایی و شناخت خوبی دارند و به همین خاطر هم پس از معرفی ایشان به مجلس، نمایندگان برنامه هایشان را دنبال می کنند.

نماینده مردم پاکدشت در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: از زمانی که آقای مرتضی به عنوان وزیر پیشنهادی کار معرفی شدند جلسات متعددی در کمیسیون ها، فراکسیون ها و جاهای دیگر دارند که با ایشان صحبت کرده و برنامه هایشان را بررسی می کنند و تا اینجای کار نیز با توجه به صحبت هایی که با افراد مختلف داشتیم، نظر نمایندگان مثبت است و رای خواهد آورد.

بشیری به حضور وزیر پیشنهادی کار در جلسه روز گذشته (یکشنبه) کمیسیون آموزش اشاره کرد و گفت: در این جلسه نیز با توجه به نظرات اعضای کمیسیون رای آوردند و امیدواریم که بتوانند مجلس را به خوبی قانع کنند و پشتوانه آرای بالای مجلس را داشته باشند تا بتوانند به بخش با ارزش و گسترده حوزه کار و کارگری رسیدگی کند.

وی تصریح کرد: با توجه به شناخت و تجربیاتی که مرتضوی دارد، توقع نمایندگان این است که در سه حوزه تعاون، کار و امور اجتماعی با جدیت و برنامه ریزی دقیق بتواند کارها را دنبال کند. در حوزه اشتغال و تعاونی ها مسائلی در خصوص آموزش، تجهیز و مهارت آموزی مطرح است و در حوزه بهزیستی نیز مسائلی مطرح است که امیدواریم با توجه به ارتباطی که با دولت دارد و در دولت کار کرده اند، برای بخشی از کشور که نیاز به توجه بیشتر و بهتری دارد از همه ظرفیت ها استفاده کنند.