بسیج امکانات شهرداری قم برای تعظیم شعائر حسینی(ع) و ماه محرم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم با تأکید بر بسیج همه امکانات برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران شهر قم همزمان با ماه محرم، گفت: در بین نیروها و مدیران شهری شاهد هم‌افزایی بسیار مطلوبی جهت خدمتگزاری و تعظیم شعائر دینی هستیم.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی اصفهانیان‌مقدم امروز در آیین آغاز برنامه‌های شهرداری قم برای ماه محرم و صفر با عنوان علمداران خدمت اظهار داشت: بازدید و بررسی‌های میدانی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از مواکب و محافل عزاداری در حال انجام است و دستورالعمل‌ها و ضوابط ایمنی به مسئولان برپایی مجالس سوگواری ابلاغ‌شده است.

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری قم ادامه داد: نظافت و پاک‌سازی مسیرهای منتهی به مساجد، حسینیه‌ها، تکایا و مواکب نیز توسط نیروهای خدمات شهری شهرداری قم انجام‌گرفته است.

وی با تأکید بر برگزاری آیین سیاه‌پوشانی شهر قم، ابراز کرد: در مساله مدیریت پسماند نیز پیش‌بینی و تعاملات سازنده با هیئات مذهبی برای توزیع کارتن پلاست و پلاستیک جمع‌آوری زباله انجام‌یافته است.

اصفهانیان‌مقدم با تأکید بر بسیج همه امکانات برای خدمات‌رسانی به زائران و مجاوران شهر قم، گفت: در بین نیروها و مدیران شهری شاهد هم‌افزایی بسیار مطلوبی جهت خدمتگزاری و تعظیم شعائر دینی هستیم.