برگزاری پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در مهر ماه
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران گفت: پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران از هجدهم الی بیست و یکم مهر ماه سال جاری در محل نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران در شهر نیم‌ور شهرستان محلات برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از اراک، محمد حلاجیان با بیان اینکه نمایشگاه پانزدهم در فضایی به مساحت ۱۳۰ هزار مترمربع برگزار می‌شود، افزود: در این نمایشگاه حدود ۵۰۰ مجموعه شامل شرکت‌ها، معادن و سایر صنایع مرتبط با سنگ حضور دارند و حدود ۳۵ هزار تن سنگ کوپ در معرض دید عموم قرار خواهد داشت.

وی ادامه داد: از ۲۵ کشور برای بازدید از پانزدهمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران دعوت به عمل آمده است. برگزاری دوره‌های آموزشی با اساتید داخلی و خارجی از برنامه‌های جانبی این نمایشگاه است. برگزاری نشست‌های بین‌المللی مرتبط با سنگ و میز سنگ از دیگر برنامه‌هایی است که در نمایشگاه پیش‌بینی شده است.

مدیر اجرایی نمایشگاه بین‌المللی سنگ ایران اظهار داشت: شهر نیم‌ور در شهرستان محلات از توابع استان مرکزی در ۲۶۰ کیلومتری غرب تهران و ۱۵ کیلومتری جاده دلیجان به محلات قرار دارد. محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ ایران نیز در کیلومتر ۳ جاده نیم‌ور ـ دلیجان قرار گرفته است.