برگزاری نمایشگاه عکس “راز خون” در حاشیه کنگره ملی شهدای استان قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نمایشگاه عکس "راز خون"، برگزیده از آثار شرکت‌کنندگان جشنواره ملی راز خون به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قم در محل برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، جشنواره ملی عکس «راز خون» با محوریت شهید و شهادت و به مناسبت کنگره ملی شهدای استان قم با حضور جمعی از پیشکسوتان، هنرمندان و عکاسان دفاع مقدس و مسئولین فرهنگی استان قم در مسجد مقدس جمکران برگزار شد که برگزیده‌ای از آثار شرکت‌کنندگان در جشنواره همزمان با برگزاری کنگره ملی شهدای استان قم به نمایش گذاشته شد.

مسئول انجمن بسیج عکاسان استان قم و دبیر بخش عکس جشنواره اظهار کرد: هدف اولیه بسیج هنرمندان این بود که بتوانیم یک کتاب عکس فاخر از شهدا و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و حضور آن‌ها در جبهه‌ها داشته باشیم که این ایده سال گذشته به مجموعه راویان فتح منتقل شد و این موضوع را آن‌ها برعهده‌گرفته و ما طرح و برنامه جشنواره ملی «راز خون» را ارائه دادیم.

امیر حسامی نژاد افزود: بخش‌های اصلی جشنواره شامل ۴ موضوع گلزار شهدا، مدافع حرم، شهدای جنگ تحمیلی و شهدای بعد از جنگ بوده است که برخی از آثار برگزیدگان در این نمایشگاه مورد اکران و نمایش قرار گرفت.