برگزاری مانور آتش‌نشانی در مسجد جمکران برای افزایش آمادگی برای نیمه شعبان
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از اجرای مانور آتش‌نشانی در مسجد مقدس جمکران خبر داد و گفت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم باهدف بالا بردن توان عملیاتی و آشنایی نیروها با حجم عملیات در روزهای نیمه شعبان اقدام به برگزاری مانور عملیاتی کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حمید کریمی با اشاره به نزدیکی ایام نیمه شعبان اظهار داشت: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم باهدف بالا بردن توان عملیاتی و آشنایی نیروها با حجم عملیات در روزهای نیمه شعبان اقدام به برگزاری مانور کرده است.

وی افراد حاضر در مانور را اعلام کرد و افزود: در این طرح کلیه نیروهای که از صبح پنج‌شنبه تا پایان برنامه‌های نیمه شعبان در مسجد مقدس جمکران استقرار خواهند داشت، در رژه خودرویی و چیدمان خودروها در محل  استقرار نیروها حضور داشتند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم محل ایستگاه‌های آتش‌نشانی را در مسجد مقدس جمکران و ایام نیمه شعبان را نام برد و بیان کرد: ایستگاه‌های مشخص‌شده برای استقرار خودروهای عملیاتی شامل رینگ اصلی مسجد مقدس جمکران، پارکینگ‌ها و مسیرهای منتهی به مسجد بوده و با اجرای این مانور نیروهای آتش‌نشانی با مسیرها و پارکینگ‌ها آشنا شدند.

وی در پایان با ابراز امیدواری برای سپری شدن ایامی ایمن تصریح کرد: از تمام زائران و شهروندان درخواست داریم تمام نکات ایمنی را رعایت کرده و در صورت بروز حادثه کمال همکاری را با نیروهای سازمان آتش‌نشانی داشته باشند.