برگزاری دوره‌های آموزشی مدیریت بحران در سطح مناطق هشتگانه و حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئيس گروه پدافند غيرعامل و مديريت بحران شهرداری قم از برگزاری دوره‌های آموزشی برنامه عملیاتی مدیریت بحران در سطح مناطق هشتگانه و حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، مهدی برزویی خواه با اشاره به ابلاغ برنامه‌های ملی مدیریت بحران کشور اظهار داشت: این برنامه‌ها در پایان سال گذشته ابلاغ و باید بازنگری در برنامه عملیاتی شهرداری مطابق با قانون جدید مدیریت بحران صورت پذیرد.

به گفته وی، طی یک هفته گذشته و با توجه به هماهنگی به‌عمل‌آمده با اداره آموزش کارکنان شهرداری، دوره‌های آموزشی برنامه عملیاتی ویژه ستاد مدیریت بحران شهرداری مناطق هشتگانه و کارکنان حوزه معاونت خدمات شهری برگزار شده است.

رئیس گروه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران شهرداری قم ادامه داد: شرح وظایف دستگاه‌های اجرایی و همچنین شهرداری‌ها در چارچوب قانون جدید مدیریت بحران کشور و برنامه‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی ذیل آن دستخوش تغییراتی شده که لازم است کلیه حوزه‌های فعالیت شهرداری ضمن اطلاع از وظایف خود، نسبت به اقدام اجرایی نیز برنامه‌ریزی کنند که در چارچوب این دوره‌های آموزشی، سعی بر آن شده تا نقش‌ها و مسئولیت‌های قانونی را در مجموعه شهرداری شفاف و اجرایی کنیم.