برپایی ایستگاه صلواتی جوانان منطقه حصارک کرج بمناسبت ایام فاطمیه + عکس
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
جوانان منطقه حصارک کرج با راه اندازی ایستگاه صلواتی بمناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س)، عشق و ارادت خود را به اهل بیت عصمت و طهارت(ع) نشان دادند.

علیرضا قزلباش مسئول ایستگاه صلواتی فاطمیه منطقه حصارک کرج، در گفت وگو با پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، با اشاره به راه اندازی این ایستگاه صلواتی و شور و شوق جوانان کرجی برای ارائه خدمت در آن، اظهار داشت: ایستگاه صلواتی فاطمیه منطقه حصارک کرج که امسال اولین سال فعالیت خود را سپری می کند، به همت هیئت سیده رقیه(س) کرج و جوانان این هیئت برپا شده است.

وی با بیان این که مکان دقیق ایستگاه صلواتی فاطمیه کرج، به آدرس حصارک، پایین خیابان فروردین و نبش پارک مردم می باشد، گفت: این ایستگاه صلواتی که از روز ۱۲ دیماه بمناسبت فرارسیدن ایام فاطمیه آغاز بکار کرده، تا روز ۱۶دیماه به فعالیت خود ادامه خواهد داد و در ساعات ۱۵ الی ۲۱ به ارائه سرویس به شهروندان کرجی اقدام خواهد کرد.

مسئول ایستگاه صلواتی فاطمیه منطقه حصارک کرج، با بیان این که هر شب حدود ۱۰نفر از جوانان هیئتی و عاشق اهل بیت(ع) به ارائه خدمت در این ایستگاه مشغول هستند، خاطرنشان کرد: مواردی که هر شب در ایستگاه صلواتی توزیع می شود، شامل چای، عدسی، لبو، سیب زمینی سرخ کرده و … است که هزینه هر شب آن مبلغی حدود ۲میلیون تومان می شود که تمام هزینه های آن از طریق همین جوانانی که در این ایستگاه کار می کنند، تأمین می شود؛ بر همین اساس از تمام خیرین و علاقمندان به دادن نذر در ایستگاه های صلواتی دعوت می کنیم برای تأمین منابع مالی این ایستگاه که محل رجوع مردم شده، ما را همراهی کنند.

قزلباش با بیان این که ایستگاه صلواتی هیئت سیده رقیه(س) کرج، برای اولین بار در ماه محرم امسال هم به ارائه خدمت و سرویس به مردم کرج اقدام کرد، یادآور شد: چه در ایام محرم و چه در ایام فاطمیه، در روزهایی که ایستگاه صلواتی دایر است، یک نوبت غذای گرم میان شهروندان توزیع می شود.

وی در پایان گفت: افرادی که علاقمند به مشارکت در تأمین مالی هزینه های این ایستگاه صلواتی هستند می توانند با شماره تلفن اینجانب ۰۹۱۰۸۶۲۴۴۸۲ تماس حاصل نمایند.