بررسی اقدامات منطقه ۷ شهرداری قم در دیدار مردمی مدیران منطقه/ پیاده راه ارم از موتورسیکلت‌ تخلیه می‌شود
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
در ملاقات مردمی مدیر منطقه هفت شهرداری قم، ضمن بررسی نحوه مدیریت بافت فرسوده و پروژه‌های عمرانی منطقه، نسبت به تخلیه پارک موتورسیکلت در پیاده راه ارم با دستور مقام قضایی استان تأکید شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد رمضانی مدیر منطقه هفت شهرداری قم در ادامه سلسله دیدارهای مردمی، با حضور در مسجد رضویه باجک ضمن بیان آخرین اقدامات و طرح‌های در دست اقدام مجموعه مدیریت شهری در سطح منطقه، پای درد دل، پیشنهادات و انتقادات شهروندان قرار گرفت.

نحوه مدیریت و تصمیم‌گیری در خصوص بافت فرسوده، پروانه‌های صادرشده و اجرای پیاده راه میدان جهاد تا استاد فقیهی از مهم‌ترین مباحث مطرح‌شده در این ملاقات مردمی بود.

عبور و مرور موتورسیکلت‌ها به حریم پیاده‌راه‌های شهری مانند ارم، چهارراه انقلاب و آیت‌الله مرعشی(ره) یکی از موضوعات مهم مطرح‌شده در این ملاقات بود که مدیر منطقه هفت‌در این خصوص تأکید کرد که با دستور مقامات قضایی استان، راهور و نیروی انتظامی با هماهنگی یکدیگر به‌زودی نسبت به تخلیه موتورسیکلت‌های داخل پیاده راه ارم ورود پیدا خواهند کرد.

همزمان شهرداری نیز باید با افزایش ظرفیت پارکینگ در پیرامون حرم مطهر و نصب دوربین‌های نظارتی بستر لازم را برای جلب اطمینان شهروندان جهت استفاده از این پارکینگ‌های موتورسیکلت فراهم نماید.

همچنین در این ملاقات مقرر شد تا درخواست‌های مردمی به‌صورت هفتگی توسط روابط عمومی منطقه از مساجد منطقه جمع‌آوری و به‌صورت هفتگی مورد رسیدگی قرار بگیرد.