اهل سنت دل در گرو اهل بیت پیامبر دارد/ رزمندگان در کربلای۵ عاشورا را مشق کردند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین گفت: با شناخت دقیقی که از اهل سنت چندین استان کشور بخصوص برادران اهل سنت استان گلستان دارم با اطمینان می گویم اهل سنت ما ارادت ویژه ای به اهل بیت (ع) و انقلاب اسلامی دارند.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان، سردار حسین معروفی در حاشیه مراسم عطرافشانی گلزار شهدای امامزاده یحیی بن زید (ع) گنبدکاووس ضمن گرامیداشت هفته وحدت و دفاع مقدس گفت:پیامبر اسلام (ص) رحمت اللعالمین، آخرین رسول الهی است که برای هدایت و سعادت بشری مبعوث شد و مختص مسلمانان، شیعیان و مومنان نیست.

وی افزود: امروز حکومت مقدس جمهوری اسلامی ایران با پیروی از مکتب وحی و پیامبر آن مسیری را طی می‌کند که پیامبر اسلام و مکتب وحی برای ما مشخص کرده اند.

رئیس ستاد سازمان بسیج کشور با اشاره به تلاش دشمنان برای بر هم زدن وحدت در کشورمان گفت:اهل سنت دل در گروی اهل بیت دارند، هم ارادت دارند و هم به زیارت می‌روند و به برکت پیامبر اعظم بدون کوچکترین اختلاف اعتقادی در کنار یکدیگر زندگی می‌کنند.

سردار معروفی علت تغییر نام وزارت جنگ به دفاع را برگرفته از اصول و مبانی دینی بیان کرد و افزود: به واسطه حاکم بودن منطق عاشورا در دوران دفاع مقدس، جنگ نابرابر با اشرار و دشمنان به دفاع مقدس تبدیل شد.

وی عملیات کربلای ۵ را سخت ترین عملیات دوران جنگ تحمیلی برشمرد و ادامه داد:در این عملیات نبرد تن به تن ، تانک با تانک نبود بلکه نبرد تن با تانک بود که باید این عملیات مقتل نویسی و مقتل خوانی شود چرا که رهبر معظم انقلاب شب‌های عملیات کربلای ۵ را شب‌های قدر جمهوری اسلامی ایران تعبیر می‌کنند.

سردار معروفی تاکید کرد: عملیات کربلای ۵ سرنوشت جنگ را مشخص کرد چرا که قبل از آن همه قطعنامه سازمان ملل متحد بر علیه ما بود و پس از آنکه ما به نزدیکی بصره رسیدیم و در اوج قدرت و پیروزی بودیم قطعنامه سازمان ملل متحد به نفع ما صادر شد.