انقلاب اسلامی ایران ادامه‌دهنده راه انبیا است
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
امام جمعه گرگان گفت: انقلاب اسلامی ایران که با هدایت امام خمینی (ره) به پیروزی رسید، ادامه‌دهنده راه تمام انبیا الهی است.

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» از گلستان،آیت‌الله سیدکاظم نورمفیدی در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان اظهار کرد: همراهی مردم با امام خمینی (ره) در به ثمر رساندن انقلاب، مصداق بارز آیات شریفه قرآن مبنی بر این آنجا که لازم است، همه باید حضور داشته باشند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی امری جامع بود که همه مردم حضور داشتند و اکنون در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز مردم باید همه بیایند.

وی اضافه کرد: مشکلات کشور را قبول داریم و به زودی با برنامه‌ریزی آنها حل خواهد شد، اما این مشکلات نباید ما را از حمایت نظام مقدس جمهوری اسلامی غافل کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های امروز نماز جمعه با اشاره به اقدام سربازان گمنام امام زمان (عج) مبنی بر شناسایی کردن عوامل اطلاعاتی و جاسوسان موساد در سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا و ۲۸ کشور این قاره‌ها گفت: این اقدام، رژیم صهیونسیتی را بیچاره کرد.

وی اضافه کرد: شناسایی این نیروها و شناسایی مراکز حساس نظامی رژیم صهیونسیتی در آن کشور و برنامه‌ها و هدف‌های آنان، باعث شد تا آن کشورها به سمت ایران تمایل نشان دهند.

امام جمعه گرگان گفت: یکی از کارهای رژیم صهیونسیتی استخدام اراذل و اوباش بود و در حوادث سال گذشته ایران، عوامل و جاسوسان موساد همه اراذل و اوباش بودند که همگی توسط نیروهای وزارت اطلاعات شناسایی شدند.

آیت‌الله نورمفیدی تاکید کرد: آنجا که لازم است برخی اقدامات کشور را از خطرات حفظ کند، سربازان گمنام امام زمان(عج) انجام دهند.