انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری آموزشی و پژوهشی سازمان پارک‌های شهرداری قم و جهاد دانشگاهی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم از انعقاد تفاهم‌نامه‌ همکاری آموزشی و پژوهشی سازمان پارک‌ها و جهاد دانشگاهی خبر داد و گفت: افزایش فعالیت‌های آموزشی فرهنگ شهروندی در حوزه حفظ و نگهداری فضای سبز یکی از محورهای این تفاهم‌نامه است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پیام جوادیان با بیان اینکه واحد آموزش سازمان در سال ۱۴۰۱ در سه بخش ماموریت‌های خود را انجام می‌دهد اظهار کرد: این سه بخش شامل آموزش و ارتقاء علمی کارکنان شاغل در فضای سبز، آموزش و ارتقاء علمی کارگران و پیمانکاران پیمان‌های نگهداری، آموزش در راستای ارتقاء سطح علمی شهروندان در حوزه حفظ و نگهداری فضای سبز است.

وی با تأکید بر اینکه واحد آموزش سازمان با برگزاری کارگروه‌های تخصصی، برنامه‌ریزی‌های لازم را از ابتدای سال ۱۴۰۱ انجام داده است افزود: با انعقاد تفاهم‌نامه‌های آموزشی و پژوهشی با نهادهای علمی و تخصصی از جمله جهاد دانشگاهی استان قم، پیگیری این آموزش‌ها را در دستور کار داریم.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با بیان اینکه در جلسات کارشناسی همکاری خوبی با جهاد دانشگاهی آغازشده است گفت: در اولویت اول مباحث آموزش شهروندی را در دستور کار داریم و در آینده‌ای نزدیک پس از پایان جلسات کارشناسی اطلاع‌رسانی آموزش‌های شهروندی در حوزه حفظ و نگهداری فضای سبز آغاز می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه دوره‌های مختلفی از لحاظ فرهنگی، علمی و آموزشی در حوزه‌های نگهداری و توسعه فضای سبز برای شهروندان در نظر گرفته‌شده است گفت: در کنار این مساله یکی از مباحث مد نظر سازمان تقویت فعالیت‌های پژوهشی در حوزه فضای سبز است؛ احصاء چالش‌های فضای سبز، خصوصا از دید شهروندان و متخصصی یکی از اولویت‌های پژوهشی است.