افزون بر ۱۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک در سطح محورهای برفگیر پاشیده شد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده ای سلفچگان از اجرای عملیات برف‌روبی و نمکپاشی در طول راه‌های بخش‌های سلفچگان و خلجستان خبرداد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، حامد قنبری رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان امروز ۱۵‌دی‌ماه طی سخنانی از اجرای عملیات برف‌روبی و نمکپاشی در طول راه‌های بخش‌های سلفچگان و خلجستان خبرداد و تصریح کرد: از بامداد امروز پنجشنبه ۱۵ دی‌ماه، بارش برف در سطح محورهای بخش‌های سلفچگان و خلجستان آغاز شد.

وی افزود: باتوجه به آمادگی کامل اکیپ‌های راهداری و استقرار آنها در محل، نسبت به انجام عملیات برف‌روبی و نمکپاشی اقدام و بحمداللَّه شاهد هیچگونه انسداد جاده‌ای نبوده‌ایم.

قنبری تصریح کرد: تا ساعت ۸ صبح امروز، نسبت به پاشش افزون بر ۱۵۰ تن مخلوط ماسه و نمک در سطح محورهای برفگیر اقدام شد.

رئیس اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای سلفچگان بیشترین میزان بارش را در محورهای باغیک، تفرش، سلفچگان، راهجرد، سلفچگان، دلیجان دانست و اظهار کرد: ازهموطنانی که قصد سفر های زمینی دارند در خواست می‌شود نسبت به همراه داشتن زنجیر چرخ اهتمام ویژه داشته باشند.

قنبری ادامه داد: رانندگان قبل از اقدام به سفر ضمن اطمینان از سالم بودن خودرو، خصوصا سیستم گرمایشی آن، جهت اطلاع از وضعیت راه‌ها و شرایط جوی، با تلفن گویای ۱۴۱ مرکز مدیریت راه‌ها تماس حاصل فرمایند.