افتتاح  نمایشگاه  کارآفرینی، اشتغال و نوآوری در مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
نمایشگاه کار آفرینی ، اشتغال و نوآوری با حضور مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و در محل مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، نمایشگاه کار آفرینی ، اشتغال و نوآوری با حضور دکتر فتحی مدیر کل حوزه ریاست دانشگاه جامع علمی کاربردی کشور و در محل مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم افتتاح شد که در این نمایشگاه دستاوردهای نو آوری ، کارآفرینی و اشتغال دانشجویان این مرکز درمعرض بازدید عموم و دانشجویان قرار گرفت.

در حاشیه این مراسم مهدی عاطفی سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم با اشاره به حضور موفق این مرکز در نمایشگاه هفته پژوهش، نوآوری و فن بازار استان طی سخنانی اظهار داشت: با توجه به استقبال خوب مسئولین استانی ، مدیریت شهری و دانشجویان از غرفه این مرکز در نمایشگاه هفته پژوهش و نو آوری و فن بازار استان و بنا به درخواست دانشجویان و همچنین در راستای سیاست‌های کلی دانشگاه جامع علمی کاربردی مبنی بر اجرای آموزش های مهارتی و ایجاد دوره های اشتغال محور، این نمایشگاه افتتاح شده است.

وی برگزاری کارگاه‌های تخصصی در راستای مهارت آفرینی را از دیگر برنامه‌های جانبی این نمایشگاه عنوان کرد و افزود: در راستای ارائه خدمات کار آفرینی و مهارت افزایی ۶ کارگاه تخصصی با موضوعات معماری، گردشگری، حقوق ثبتی و… برگزار خواهد شد.

نمایشگاه کارآفرینی ، اشتغال و نو آوری از ۲۸ تا ۳۰ آذر ماه در محل مرکز آموزش علمی کاربردی شهرداری قم برگزار می گردد.