اعلام آخرین مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی و کارشناسی علمی کاربردی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی‌کاربردی، آخرین مهلت ثبت‌نام در دوره‌های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، دکتر محمد فتحیان در ارتباط با دوره کارشناسی ناپیوسته این مرکز آموزشی گفت: ثبت‌نام داوطلبان دوره‌های مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای ناپیوسته نظام آموزش مهارتی بهمن ماه ۱۴۰۱ دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ۱۵ دی ماه در ۲۳۹ کدرشته و ۲۷۰۳ کدرشته محل انجام می‌شود.

معاون نظارت و سنجش دانشگاه جامع علمی کاربردی  در ارتباط با پایان فرصت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی این مرکز آموزشی توضیح داد: ثبت‌نام داوطلبان دوره های کاردانی فنی و کاردانی حرفه‌ای ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی نیز تا ۱۷ دی ماه در ۲۹۴ کدرشته و ۳۴۰۴ کدرشته محل انجام می شود.

وی اظهار کرد: مهلت ثبت نام در دوره های کاردانی و کارشناسی ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی قابل تمدید نمی باشد و علاقمندان برای آشنایی بیشتر و مطالعه دفترچه راهنما و اطلاع از رشته های تحصیلی این دوره ها و ثبت نام در پذیرش می توانند در مهلت مقرر به سایت سازمان سنجش  و یا سایت دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.