استاندار قم شهادت حسن مختارزاده طلبه بسیجی را تسلیت گفت
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
استاندار قم با صدور پیامی شهادت طلبه بسیجی مدافع امنیت، حسن مختارزاده را تسلیت گفت.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی«ایونا»، در پیام سید محمدتقی شاهچراغی آمده است: خبر شهادت مظلومانه طلبه بسیجی مدافع امنیت شهید حسن مختارزاده که توسط عناصر آشوب طلب به درجه رفیع شهادت نائل آمد موجب تاسف و تالم گردید.

پیام استاندار قم ادامه یافته است: اینجانب ضمن محکومیت جنایت اغتشاشگران، شهادت این طلبه بسیجی را به رهبر معظم انقلاب اسلامی، حوزه‌های معزز علمیه و خانواده محترم آن شهید عزیز، تسلیت عرض کرده و از درگاه خداوند متعال، علو درجات و هم‌نشینی با اولیا الهی برای روح آسمانی آن شهید گرانقدر و صبر و اجر جزیل برای بازماندگان مسألت می نمایم.

حسن مختارزاده طلبه بسیجی فعال یگان فاتحین استان قم که به صورت خودجوش از سال ۹۸ به عنوان بسیجی همکار در گردان ۶۰۲ یگان امنیتی امام علی (ع) سپاه محمد رسول الله تهران نیز فعالیت داشت، در ماموریت آرام‌سازی اغتشاشات تهران مصدوم شد و پس از ۲۲ روز بستری در کما عصر روز جمعه ۱۸ آذرماه به فیض شهادت نائل آمد.

وی روز ۲۶ آبان همراه با برادرش در حال بازگشت از مأموریت آرام سازی در اتوبان حکیم غرب به شرق، ابتدای ۳۵ متری گلستان بود که بر اثر روغن و گازوییل ریخته شده توسط اغتشاش‌گران در مسیر حرکت کاروان موتوری بسیج، دچار سانحه می‌شود و یک خودرو از روی بدن وی گذر می‌کند و متواری می‌شود.

این شهید بسیجی متولد سال ۱۳۸۰، طلبه پایه ۶ مدرسه علمیه عترت قم و از بسیجیان فعال یگان فاتحین سپاه استان بود که برای جلوگیری از آسیب رساندن اغتشاش‌گران به اموال عمومی و حفظ امنیت مردم نقش پر رنگی داشته‌است، همچنین این شهید والامقام در ماه‌های گذشته برای تامین امنیت حرم مطهر حضرت معصومه (س) به صورت داوطلبانه فعالیت می کرد.

مراسم وداع با پیکر مطهر این شهید، امشب بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می شود.