اجرای طرح “علمداران خدمت”/ آمادگی بوستان‌های مبادی ورودی و خروجی برای اسکان زائران در قم/ نصب المان‌های ارتحال حضرت امام(ره) و قیام ۱۵ خرداد
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز و سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم با اشاره به آماده‌سازی بوستان‌های مبادی ورودی و خروجی شهر برای اسکان زائران و مسافران برای نیمه خرداد، گفت: دو طرح و المان نیز برای رحلت امام خمینی(ره) و 15 خرداد در مبادی ورودی و خروجی به‌صورت موقت نصب می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پیام جوادیان در جلسه ستاد تسهیلات و خدمات سفر شهرداری قم به مناسبت ۱۴ و ۱۵ خرداد و ایام دهه کرامت اظهار داشت: ستادهایی که برای اسکان زائرین برای این ایام در نظر گرفته‌شده شامل بوستان مهدی و بوستان هاشمی به‌صورت رزرو در منطقه یک، بوستان امام رضا(ع) در ورودی قم از سمت جاده اراک و بوستان فدک در منطقه ۳ است.

به گفته وی، همچنین بوستان نیایش و نیاز در منطقه ۵ همواره در ۶ ماهه ابتدای سال ظرفیت آن کامل و پذیرای زائران است نیز در این ایام برای اسکان پیش‌بینی‌شده است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم با اشاره به اینکه در این ایام بوستان‌ها در مبادی ورودی و خروجی برای اسکان زائران در قم جانمایی شده است عنوان کرد: بوستان غدیر در منطقه ۸ نیز در ورودی و خروجی جاده اصفهان نیز پیش‌بینی‌های لازم برای اسکان زائران در آن در نظر گرفته‌شده است.

وی با بیان اینکه پارکینگ شماره چهار مسجد مقدس جمکران نیز برای اسکان زائران و مسافران در نظر گرفته‌شده است، ابراز کرد: سعی شده بوستان‌هایی در مبادی ورودی و خروجی برای در نظر گرفته شود.

جوادیان با تأکید بر اینکه از هفته گذشته بازدید از اماکن انجام‌شده و با واحد پیشگیری آتش‌نشانی و تخلفات شهری هماهنگی لازم صورت گرفته است، اذعان کرد: ضمن اینکه ساماندهی بوستان‌ها و تعویض گل‌ها و دیگر موارد در دست اقدام بوده است.

وی یادآور شد: در نورپردازی فضاهای شهری نیز چند پروژه جدید در دست اجرا داریم که در مناطق ۲ و ۶ به اتمام می‌رسد، با توجه به ساماندهی المان‌های شهر نیز چند المان که نیاز به تعمیرات داشته باز شد و در حال تعمیر و نصب هستیم.

سرپرست سازمان زیباسازی شهرداری قم اظهار داشت: دو طرح و المان نیز برای رحلت امام و ۱۵ خرداد طراحی‌شده که در مبادی ورودی و خروجی روی سازه‌ها و یا داربست به‌صورت موقت نصب می‌شود، همچنین ۲۵ تا ۳۰ سازه تبلیغاتی در اختیار بوستان‌ها قرار دادیم.