اجرای سرود و تئاتر خیابانی در مقابل بیت تاریخی امام راحل/ تشکیل ستادهای سه گانه خدمات سفر در منطقه ۷ شهر قم
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: به همت سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری و همراهی شهرداری منطقه، بسترسازی لازم جهت اجرای سرود و تئاترهای خیایانی در مقابل بیت تاریخی امام راحل ومیدان آستانه نهایی شده است.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد رمضانی با اشاره به اقدامات انجام شده به مناسبت ایام ۱۴ و ۱۵ خرداد، عنوان کرد: آذین بندی، پاکسازی و شستشوی معابر منتهی از بیت تاریخی امام راحل تا حرم مطهر و آماده سازی مسیر جهت برگزاری راهپیمایی ۱۵ خرداد انجام گرفته است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم ادامه داد: آذین بندی با پرچم های سبز، جمهوری اسلامی و مشکی نیز به مناسبت تقارن دو مناسبت دهه کرامت و ایام ارتحال امام خمینی(ره) نیز به خصوص در پیرامون حرم مطهر به صورت چشمگیری انجام یافته است.

وی ادامه داد: به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری و همراهی شهرداری منطقه، بسترسازی لازم جهت اجرای سرود و تئاترهای خیایانی در مقابل بیت تاریخی امام راحل ومیدان آستانه نهایی شده است.

رمضانی ساماندهی پارکینگ های پیرامونی حرم مانند پارکینگ زائر، ضلع شرقی و شهید کاظمی را مورد توجه قرار داد و گفت: طی روزهای اخیر ۲۲۰ نیروی خدماتی به همراه ۵۰ نیروی ستادی بصورت سه شیفت مشغول خدمات رسانی به زائران ومسافران ورودی به این منطقه از شهر هستند.

وی پاکسازی و نگهداری شبانه روزی سرویس های بهداشتی میدان روح الله، بلوار بهار، پارکینگ ضلع شرقی، پل آهنچی و میدان امام خمینی(ره) را مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: ستادهای سه گانه خدمات رسانی نیز به همین منظور در بلوار بهار، میدان آستانه و ضلع شمالی حرم مطهر برپا شده است.