اتمام بهسازی خیابان سپاه تا پایان تیرماه/ اجرای ۳۵۰۰ مترمربع موزاییک فرش
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه هفت شهرداری قم از اتمام بهسازی خیابان سپاه تا پایان تیرماه خبر داد و گفت: این خیابان یکی از پرترددترین مسیرهای منتهی به حرم بوده و این پروژه باهدف بهسازی پیاده‌رو و فضای سبز جهت بهبود عبور و مرور مسافران و شهروندان اجرا می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد رمضانی با اشاره به اجرای پروژه بهسازی خیابان سپاه در حدفاصل چهارراه شهید غفاری تا ایستگاه راه‌آهن مرکزی اظهار داشت: این خیابان به‌عنوان‌ یکی از معابر مهم منطقه هفت شناخته‌شده و اتمام بهسازی آن‌یکی از پروژه‌های منطقه  در سال ۱۴۰۱ بوده که در دستور کار قرارگرفته است.

وی مختصات پروژه را موردبررسی قرارداد و افزود: این پروژه از شهریور سال ۱۴۰۰ آغازشده و امیدواریم تا پایان تیرماه به بهره‌برداری کامل برسد که ۵۰۰ میلیون تومان نیز اعتبار به آن اختصاص داده‌شده است.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم تصریح کرد: در این پروژه ۳ هزار و ۵۰۰ مترمربع موزاییک فرش انجام‌شده و ۲۵۰ متر نیز جدول سنگی کارشده است.

وی هدف از اجرای این پروژه را بهسازی پیاده‌رو خیابان سپاه ذکر کرد و گفت: خیابان ایستگاه یکی از پرترددترین مسیرهای منتهی به حرم بوده و این پروژه باهدف بهسازی پیاده‌رو و فضای سبز جهت بهبود عبور و مرور مسافران و شهروندان اجرا می‌شود.

رمضانی، بهسازی فضای سبز حاشیه خیابان را نیز مطرح و ابراز کرد: در این پروژه علاوه بر بهسازی پیاده‌رو خیابان، بهسازی فضای سبز حاشیه مسیر نیز در دستور کار قرارگرفته و امیدواریم تا پایان تیرماه کل پروژه به بهره‌برداری برسد.