ائمه جمعه پرچمدران تربیت فکری و ذکری جوانان باشند
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
رییس شورای سیاست ائمه جمعه کشور با بیان اینکه برای از دست ندادن نو جوانان باید آنها را از فضای مجازی دور نماییم تصریح کرد: به جای اینکه بچه ها با مبایل که به عنوان دشمن  در جبیش قرار دارد بازی کند معلمین و ائمه جمعه ها آنها را وادار به تحرک و ورزش کردن نمایند .

به گزارش خبرنگار کارگر ایرانی «ایونا» در کاشان، حجت الاسلام  والمسلمین حاج علی اکبری رییس شورای سیاست ائمه جمعه کشور در نخستین گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان و منطقه کاشان در آستان علی بن امام محمد باقر(ع) اردهال کاشان با اشاره به ابعاد شخصیتی علی بن باقر(ع) اظهار داشت: برای اولین بار که به بارگاه این امامزاده مشرف شدم جاذبه معنوی عجیبی را در این حرم مطهر احساس کردم.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور به برگزاری کنگره علی بن باقر(ع) اشاره کرد و یاد آورشد : گرچه تصمیم گیری برگزاری این کنگره با تاخیر صورت گرفت ولی به دلیل جایگاه خاصی که این امامزاده در سطح کشوردارد این کارعظیم و ارزشمند به عنوان یک اقدام الهام بخش  و وزین با همکاری ائمه جمعه استان اصفهان باید برگزار شود.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری با بیان اینکه بررسی ماجرای حضرت علی بن محمدباقر(ع)در اردهال کاشان در واقع بررسی عنایت خاص اهل بیت (ع) به ایران است. گفت : امیدوارم این کار ارزشمند که با همت مسئولان انجام می شود با عنایت خود این امامزاده بزرگوار با قوت و با عظمت برای تقویت هویت دینی ، معنوی و ولایی برگزار شود.

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ضمن قدردانی از برگزارکنندگان گردهمایی ائمه جمعه استان اصفهان و منطقه کاشان یاد آورشد :جا دارد برای شفای آیت الله نمازی که در شرایط سختی قرار دارند از درگاه خداوند متعال تقاضای عافیت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید آیت الله عباسعلی سلیمانی نماینده ولی فقیه و امام جمعه فقید کاشان ، مرحوم آیت الله سیدمهدی یثربی و حجت الاسلام نصیری امام جمعه سفیدشهر گفت : برای این بزرگواران که هرکدام منشا خیرات و برکات فراوانی در منطقه کاشان بودند طلب مغفرت می نماییم.

وی همچنین ضمن گرامی داشت سالگرد ارتحال آیت الله ناصری گفت : در دیداری که قبل از فوت این عالم بزرگ داشتم فرمود من شما را به حضرت بقیه الله سپردم و بعد از چند لحظه فرمود حضرت بقیه الله را به شما سپردم .

رییس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور ، با بیان اینکه ائمه جمعه باید پرچمدران تربیت فکری و ذکری جوانان باشند گفت : ائمه جمعه برای تربیت فکری و ذکری دانش آموزان به معلمین و مدیران مدارس کمک کنند با بردن آنها به اردو، طبیعت ، آسمان، زمین، کوه، درخت، چشمه، صحرا و آب را بینند و گل و خاک را بو کنند.

حجت الاسلام والمسلمین علی اکبری با بیان اینکه برای از دست ندادن نو جوانان باید آنها را از فضای مجازی دور نماییم تصریح کرد: به جای اینکه بچه ها با مبایل که به عنوان دشمن  در جبیش قرار دارد بازی کند معلمین و ائمه جمعه ها آنها را وادار به تحرک و ورزش کردن نمایند .

 انتهای پیام./