آموزش ۱۰۰۰ کارگر فضای سبز قم برای کاهش هدررفت آب/ برگزاری دوره ایمنی ترافیک برای کارگران
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم گفت: حدود هزار نفر از کارگران سازمان تحت آموزش‌های فنی و نکات مهم بحران آب قرار گرفتند تا در فعالیت‌های فضای سبز هدررفت کمتری داشته و بهره‌وری افزایش یابد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، پیام جوادیان به آغاز فصل آبیاری و برگزاری دوره‌های آبیاری برای جلوگیری از هدررفت آب در شهر قم اشاره و اظهار کرد: حدود هزار نفر از کارگران سازمان تحت آموزش‌های فنی و نکات مهم بحران آب قرار گرفتند تا در فعالیت‌های فضای سبز هدررفت کمتری داشته و بهره‌وری افزایش یابد.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری قم همچنین برگزاری دوره ایمنی ترافیک با هماهنگی اداره نظارت سازمان را یکی دیگر از اقدامات آموزشی دانست و گفت: کارگران ۲۵ پیمان سازمان در این دوره‌ها شرکت کرده و در خصوص رعایت نکات ایمنی ترافیکی مطالبی مطرح شد.

وی به تبدیل عرصه‌های آب‌خور با تغییر گونه‌های کاشت به عرصه‌های کم‌آب بر اشاره و تصریح کرد: امسال از میدان ارتش تا ورودی صفاشهر اقدام به حذف چمن شده و کاشت گل محمدی در این محدوده در حال انجام است تا مصرف آب کمتری داشته باشیم.

جوادیان عملیات حذف آبیاری با تانکر در سطح شوارع شهر را موردتوجه قرار داد و گفت: با پیگیری صورت گرفته در سال ۱۴۰۰ حداقل ۳۰ درصد آبیاری تانکری کاهش‌یافته و امسال هم این برنامه ادامه یافته و قطعاً به‌زودی شاهد حذف این کار خواهیم بود.