آمادگی کامل منطقه ۷ شهرداری قم برای پشتیبانی‌ها و اسکان زائران اربعینی/ اتمام آسفالت پارکینگ مصلی در بلوار سردار سلیمانی
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
مدیر منطقه هفت شهرداری قم گفت: منطقه هفت آمادگی کامل در پشتیبانی از مسجد مقدس جمکران و اسکان زائران در مصلی را دارد.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، محمد رمضانی در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ستاد اربعین ۱۴۰۱ شهرداری قم، اظهار داشت: منطقه هفت آمادگی کامل در پشتیبانی از مسجد مقدس جمکران و اسکان زائران در مصلی را دارد.

وی با بیان اینکه بازدیدهای لازم از سرویس‌های بهداشتی مصلی انجام‌شده و امیدواریم به‌زودی تکمیل و به بهره‌برداری برسد ابراز کرد: البته به همکاری بیشتر مصلی قدس برای تکمیل آن نیاز داریم.

مدیر منطقه هفت شهرداری قم تصریح کرد: سرویس‌های بهداشتی ورودی مصلی در سه سالن طراحی‌شده که یکی از سالن‌ها آمده است و سالن دوم نیز تا ۱۰ روز دیگر کامل تمام می‌شود، اما سالن سوم در مرحله تخریب بوده و برای تکمیل آن به زمان نیاز داریم.

وی از حفر دو  حلقه چاه در مصلی خبر داد و گفت: دو حلقه چاه نیز در مصلی حفرشده و به‌زودی سرویس‌های بهداشتی به شبکه فاضلاب باید وصل شود.

رمضانی ادامه داد پارکینگ مصلی در بلوار سردار سلیمانی نیز آسفالت شده و آماده ارائه خدمات به مسافران و زائران بوده و در صورت نیاز پارکینگ شهید کاظمی نیز آماده اراده خدمات است.

وی سنگ‌فرش پیاده‌رو خیابان ساحلی را نیز موردبررسی قرارداد و بیان کرد: سنگ‌فرش پیاده‌رو خیابان ساحلی نیز در مرحله بتن‌ریزی بوده و در حال انجام است و به‌زودی به پایان می‌رسد.