آمادگی مدیریت استان قم برای برگزاری جلسات مستمر پروژه‌های شهری
پایگاه خبری کارگر ایرانی _ ایونا (iwna.ir):
فرماندار قم با اشاره به آمادگی مدیریت استان برای برگزاری جلسات مستمر برای بررسی روند پروژه‌های شهری گفت: این آمادگی وجود دارد که به‌صورت پروژه‌ای جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف در جهت رفع مشکلات و افزایش هم‌افزایی‌ها برگزار شود.

به گزارش پایگاه خبری کارگر ایرانی «ایونا»، عباس ذاکریان امروز در دیدار با دکتر سقائیان نژاد و مدیران شهری، با اشاره به آمادگی مدیریت استان برای برگزاری جلسات مستمر برای بررسی روند پروژه‌های شهری اظهار داشت: این آمادگی وجود دارد که به‌صورت پروژه‌ای جلساتی با حضور دستگاه‌های مختلف در جهت رفع مشکلات و افزایش هم‌افزایی‌ها برگزار شود.

وی با بیان اینکه برخی پروژه‌های بلاتکلیف به‌ویژه در حوزه حقوقی مانند شهید کاظمی و سامان سازان امیدواریم در سال جاری تعیین تکلیف شود، ابراز کرد: برخی از پروژه‌ها بعد کشوری داشته که امیدواریم با همکاری بیشتر بتوانیم در استان و کشور به سرانجام موردنظر برسانیم.

فرماندار قم با تأکید بر اینکه شهرداری به‌عنوان مسئول اجرایی پروژه‌های شهری در بسیاری از موارد به علت عدم همراهی‌ها با مشکلاتی روبروست، اذعان کرد: وضعیت شهر نسبت به سال‌های قبل بسیار مناسب است و بهترین قضاوت را کسانی که به قم می‌آیند، خواهند داشت که این تغییرات به چه میزان بوده است.